Sider

11.12.2009

Mint Candy Apple



Photo: ladybird
Kjære Tulipe Noir, du får meg til å gjøre ting jeg ikke trodde jeg skulle gjøre. Som å kjøpe meg mintfarget neglelakk. Chanel sin Jade var aldri helt greia for meg, ikke et snev av entusiasme engang. Men jammen meg, du klarte å overbevise meg om at jeg måtte skaffe meg en mintfarget neglelakk. Jeg kan gledelig informere deg om at denne lille lekre saken nu er en del av samlingen. Det ble ikke Jade, men det ble Essie sin Mint Candy Apple. Og jeg gleder meg til å teste den ut.
I never thought I would get myself a mintcolored nailpolish. Until I met Tulipe Noir. It seems like she knows how to push my buttons and how to convince me to move my limits a little further. And for that I am thankfull. You rock Tulipe Noir.

9 kommentarer :

jeanette sa...

Den så fin ut! Jeg venter på OPI sin matte gargantuan green grape. Veldig spent på hvordan den ser ut!

christine sa...

Perfekt. Den nyansen har jeg lett lenge etter. Hvor kjøpte du den? Essie skipper jo ikke til Norge. :/

2nigirl sa...

for sure you will love it! i have mine and when i wore it, i got a lot of compliments ;)

Vinda Sonata sa...

hi, thank you for stopping by my blog :)

that's such a fab nail polish. i love mint-ish colors too. i bet the shade would look great on you! :)

Tulipe Noir sa...

Haha, jeg prøver virkelig å unngå å si "Hva var det jeg sa?" her nå. Nei, jeg tror jeg bare må si det alikevel: Hva var det jeg sa???
Fantastisk farge du har funnet der. Helt nydelig. Poster du bilder?
- Dette var et morsomt innlegg å lese, frøken ;)

Ladybird sa...

Jeanette: Jeg tror jeg har ei venninne som har den, den er en del grønnere, ikke sant? :)

Christine: jeg kjøpte den faktisk på frisørsalpngen i bunnetasjoen på Oslo City, fikk øye på den der da jeg skulle på toalettet :) Jeg kjøper vanligvis neglelakk via Ebay eller i utlandet, men fristelsen ble for stor da den sto der rett foran meg ;)

2nigirl: really looking forward to test it, it is not a color I usually wear...but I think I will like it ;)

Vinda: I love that mintshade...and I guess I will love it as nailpolih as well ;)

Tilipe Noir: Dette er din fortjeneste ;)

Marte sa...

herlig farge! jeg har en fra opi som ser ut til å ligne litt på denne :)

Guruizzm sa...

Gcor får man kjøpt den? :D

Ladybird sa...

Marte: Er du blitt glad i den eller? :) Er litt spesiell i begynnelsen, men tror jeg skal klare å venne meg til den...har ikke fått prøvd den på enda... ;)

Guruizzm: Jeg kjøper de vanligvis på nett, men denne gangen kjøpte jeg den på frisørsalongen i underetasjen på Oslo City, Nikita tror jeg. Ellers har Visage mange Essielakker :)