Sider

13.07.2010

Tag. Tag. Tag.

Fine Stilsurfer tagget meg i en av sine site poster. So here we go:

(For my friends and family who are reading this and have no idea what this is all about- There’s a little ‘tagging’ game circulating around the blog-sphere. When tagged, one must answer a list of questions before tagging other bloggers. This is a nice way to get to know each other a bit better but also for readers to find out a bit more about the person behind the blog.)

These are the rules:

1. Respond and rework: Answer the questions on your blog, replace one question that you dislike with a question of your invention, add one more question of your own.
2. Tag five other people.


And my answers:

What is your current obsession? Markjordbær.

Coffee or tea? For øyeblikket kan jeg ike få noe bedre enn iskakao med kokos fra Cocoa på løkka

What’s for dinner? Dagens var laks

What was the last thing you bought? Kjede fra Efva Attling. Et superfint lite smykke jeg har ønsket meg lenge.

What are you listening to right now? The XX, Robyn, Tôg, Devendra Banhart

What is your favourite piece of clothing in your own wardrobe? Bikini og kjoler, kjoler, kjoler

What is your favourite ice cream flavour? Lakris kanskje? Eller lime.

What do you think of the person(s) who tagged you? Kreativ, dyktig og sweet!

If you could go anywhere in the world for the next hour, where would you go? India eller Mosambik

Which language do you want to learn? Italiensk, russisk, japansk.

What is your favourite colour? Knallrosa, korall, turkis, sort.

What is your dream job? Noe kreativt, noe utfordrende, noe med reising.
 
If you had £100 now, what would you spend it on? Pass til Øya

What book are you currently reading? Buena Sucia

Describe your personal style? Feminin med kant. Laidback chic. En anelse eklektisk.

What are you going to do after this? Joggetur i regnet og kinotur med en stor bøtte popcorn.

What are your favourite movies? Closer, Inreversible, La vie en belle, Piano, True Romance.

What inspires you? Reiser, folk på gata, natur og dyr, en god film, flotte kunstverh, glossy magasiner, en god samtale, fine venner.

What is your favourite fruit? Så mange så mange, jeg kunne lett levd på frukt og grønnsaker. For øyeblikket er jeg veldig glad i bringebær, nektarin og druer.

Do you collect something? Inspirasjon og god karma

If you could change your name to anything, what would you call yourself? Det er ikke aktuelt, jeg er den jeg er.

How many times do you press the snooze button before you get up? Hvis jeg ikke spretter opp med en gang så blir det høyst to snooze...

What is your favourite smell? Nyvaskede klær, nyplukkede markjordbær, varm hud etter en dag i sola.

What is your biggest regret? Jeg sier som Edith Piaf: "Non, je ne regrette rien"

What are you most proud of? De jeg er glad i.

What’s your biggest fashion mistake? hahaha...for mye

What is your guilty TV pleasure? Ser lite TV, streamer heller lett fordøyelige MTV serier eller ser HBO serier på DVD

What did you want to be when you grew up? Kreativ

What is your dream designer item of the moment? En av Givenchy sine fantastiske kreasjoner fra 
Couture høstvisningen


So there you have it!

If you’d like to play along (no pressure) than consider yourself tagged:
Mira: http://mirasaab.blogspot.com/

Mia: http://stylebym.wordpress.com/
Monique: http://www.moniquelund.com/
Vibbis: http://vibbis-viktigeting.blogspot.com/
Dead Fleurette: http://deadfleurette.blogspot.com/

6 kommentarer :

Mia sa...

Tusen takk for tagg fine du <3 Tok likesågreit å la opp svarene mine med en gang jeg!!
Elsker jumpsuiten under forresten!! ;)

Vibbis sa...

Tusen takk for TAG! Veldig hyggelig!! Nå ble jeg glad!
Svarene kommer i morgen : )

Kule sandaler btw.

Mvh Vibbis

Inger sa...

morsom lesning:) u go girl med jobbrdrømmen din!!

Ladybird sa...

Mia: Supergøy at du kastet deg ut i det med en gang :) Fine svar søte deg ;)

Vibbis: Så gøy, gleder meg til å lese! :)

Inger: Morsom tagging ;) jeg har nå drømmejobben nå jeg da og håper alle kommende jobber blir like inspirerende ;)

Fleurette sa...

Tusen takk for tagg. Er dårlig på å svare på sånt, men skal forsøke :p

Ladybird sa...

Fleurette: Det er ingen tvang, hvis ånden kommer over deg så tar du den ;)