Sider

30.11.2010

Vårdigg

Fine detaljer på ryggen.
Elsker dette materialet, det har en utrolig nudelig overflate...
Photos: Ladybird
For en liten stund siden var jeg innom Presskontakterna og tittet litt på vårkolleksjonen til de merkene de representerer. Jeg falt pladask for denne kjolen fra Inwear, er ikke den fantastisk? Den minner meg egentlig ganske mye om et stoff som Dagmar brukte for noen sesonger siden, en herlig blanding av rosa fløyel og rosa silke med den samme strukturen som denne kjolen. Tror nok muligens denne blir med meg hjem når den kommer ut i butikk.
A while ago I went by Presskontakterne. There I had a look at the spring collections. Fell in love with this dress from Inwear. love the color and the material. Yup, I guess that dress is coming home with me this spring.

5 kommentarer :

camilla pihl sa...

Rett og slett nydelig!

Anonym sa...

Flott! Jeg likte både fargen, modellen og mønsteret! :)

Anonym sa...

Så fin.. :-)

Hjertebarn sa...

Skikkelig fin! Du må si i fra når den er i butikk :)

Ladybird sa...

Camilla Pihl: Må nok få denne inn i vårgarderoben ja, og det er jammen ikke lenge til vårvarene er i butikk!

Maren Charlotte: Alt rett og slett :)

Motejornalisten: Ikke rart jeg falt for den nei ;)

Hjertebarn: jeg skal prøve å huske det, kan nok tenke meg det blir et lite innlegg når jeg finner den i butikk ;)