Sider

03.05.2012

Yogi Tea

 Tre av favorittene akkurat nå!
Photos: ladybird
"The beauty of the heart cannot be stolen"

Akkurat nå er jeg hekta på te, og da spesielt Yogi Tea. Yogi Tea kommer i utallige spennende smaker og alle posene har et lite visdomsord på lappen på teposen. Det er litt ekstra stas å åpne en ny pose når den kommer med litt hverdagsfilosofi. Det hender både titt og ofte at jeg drikker koppen med et anerkjennende smil om munnen.
 etter å ha lest dagens budskap.

For øyeblikket er det disse tre som er favorittene - La Femme Active, Peach detox og St.Johns Wort Blues Away.

Du kan kjøpe Yogi Tea hos de fleste helsekost forretninger, på mange større matbutikker eller for eksempel iherb.com.

I'm addicted to Yogi Tea these days. The great blends and the small words of wisdom truly enlightens my day. At the moment these tree are my favorites - La Femme Active, Peach detox and St.Johns Wort Blues Away. Have you tried Yogi tea, what is your favorite?

2 kommentarer :

Heidi sa...

Haha, jeg satt akkurat idag og tenkte at det hadde vært så fint om du kunne lage et innlegg om te, hvilke favoritter du har etc og så kommer jeg hjem og finner dette innlegget. :) Jeg har blitt helt hekta på yogi og pukka te for tiden jeg og og visste at du også var glad i te så tenkte kanksje jeg kunne finne noen nye favoritter. Jeg synes jo ikke alle er like gode. Min favoritt akkurat nå er lakris teen! Sinnsykt god :)

Ladybird sa...

Heidi: Så utrolig vittig! Jeg har lenge vært en sucker for Pukka te, men det er så vanskelig å få tak i her i Spania, så nå har jeg lagt min elsk på Yogi! Er så enig med deg - lakris er fantastisk!! Jeg blogger hvis jeg kommer over noen nye favoritter ;))