Sider

03.02.2014

En sniktitt fra Fashion Week i Køben

Godteri, kaffe, kaker og champagne hører med når man kjøper inn og går på visninger. Du kan jo selv tenke deg hvordan man blir etter en hektisk dag, der man nesten ikke rekker å få i seg annet - totally giggly.
Forelsket med helt i bordoverflaten hos DAY.
Og denne vesken fra DAY - instant love.
Svenske Dagmar fikk vi også tatt en titt på da vi var innom Gallery. De skuffer ikke og leverer noen helt fantastiske kjoler, kåper og skjørt til høsten. Det blir garantert to kjoler på meg. Og en kåpe. Minst.
Hos Designers Remix forelsket jeg meg i halve kollekjonen, her var det masse godbiter!
Rutetrenden fortsetter for fullt.
Designers Remix hadde visningen sin i en gammel cisterne under jorden. Fantastisk location, dog iskaldt.
Foxy red shoes.
Legion Eskildsen var temaet for kolleksjonen til Designer Remix. Modellene bar preg av dette stramme, militære uttrykket.
Mange la sin elsk på sølvskjørtene i plissé fra Designers Remix, jeg falt for de foxy pencilskirtene i lakk. Og den toppen her da, den er fantastisk.
Checks all over. 
By Malene Birger showet skuffet ikke. Stylingen var i kjent By Malene Birger stil. Jeg synes alltid det er deilig å se kolleksjonene brekket ned til enkeltplagg i etterkant, slik at man kan begynne å tenke på hvordan man selv ville stylet plaggene. 
Mingling før showet. Hedvig fra Northern Light hadde med seg den nydelige datteren sin på showet, og hun var så søt der hun satt med hørselsvern på hodet under visningen.
Nydelige pumps fra By Malene Birger.
Jeg forelsket meg helt i det marmorlignende printet som går igjen i flere plagg og kvaliteter i By Malene Birger kolleksjonen  - "All that Jazz"
Blått, grått, hvitt, sort, grønt og ruter. det så vi mye av!
Elsker neoprene stylsene i "All that Jazz" kolleksjonen til By Malene Birger.
Photos: ladybird
Ute i hagen vedBy Malene Birger huset var det satt opp et stort telt der vi fikk titte på de nydelige smykkekolleksjonen - her var det mange pieces å glede seg til!

En liten sniktitt fra noen travle innkjøpsdager i København. Tre dager fyllt med inspirasjon, masse møter, visninger og hektisk timeplan. men også en god dose latter, champagne og et realt sukkersjokk.

5 kommentarer :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Gøy! Og så masse fint :D

Lin sa...

Så mye lekkert!
Jeg har investert i litt rutete plagg og ble litt lettet over å se mye av det. Jeg lurer på om disse bildene du viser er høst og vinter neste sesong? Eller er dette nå?

Jeg er ikke helt inne i disse tidsbegrepene til motebrasjen ;)

Anita sa...

Göy. Digga tulipanene i vasene, nå må jeg kjöpe meg en stor vase :D

Ladybird sa...

Luisa: Høsten blir fin ;-)

Lin: Da har du gjort noen lure investeringer, rutene fortsetter for fullt utover høsten. Ja, du har helt rett, det er den kommende høsten ;-)

Anita: Det skal jeg teste ut og ;-)

Nanne sa...

Jeg bet meg faktisk mest merke i de store sylindervasene fulle av hvite tulipaner - nydelig!