Sider

02.02.2014

Ultra Fit fra Calvin Klein - de beste!

Photo: ladybird
Jeg hadde ikke trodd jeg skulle lage et blogginnlegg på vanlige sorte strømpebukser her på bloggen. Men, så er kanskje ikke de her helt vanlige heller. De er faktisk de beste strømpebuksene jeg har prøvd. Og siden jeg er så glad i skjørt og kjoler så bruker jeg mye strømpebukser gjennom hele vinteren. Disse har nå klatret opp som suveren favoritt. De sitter utrolig behagelig på, de holder seg godt i fasongen og du kan ha de lenge. Kollegaer av meg har faktisk brukt de i over et år, og de er like fine. Ikke koster de så mye mer enn sorte strømper fra kjedebutikkene heller, de er absolutt verdt hver krone ekstra! 

2 kommentarer :

ingis sa...

Vet du hvordan ull-strømpisene er? Har aldri funnet noen ullstrømpebukser som ikke nupper etter en gangs bruk...

Ladybird sa...

Ingis: De har jeg ikke testet enda! Jeg spurte noen av jentene på jobben og de sa de var veldig gode, men kunne nuppe etterhvert, slik som alle ullstrømpebukser gjør. Men fikk inntrykket av at de nuppet etter litt tid, ikke etter en gang. Må nok teste de selv og!