Sider

28.05.2014

Clarins Golden Glow Booster - hvordan er den egentlig?

Photos: ladybird
Hver eneste sesong så dukker det gjerne opp noen nye produkter som hypes litt ekstra og som alle vil ha tak i. Et av sommerens produkter er Clarins sin Golden Glow Booster. Et selvbruningsprodukt der man bruker noen få dråper i sin vanlige dagkrem, og dermed skal få bygget opp en lekker brunfarge.

Jeg fikk først nyss på den på danske blogger og nettsider, og den er visstnok revet bort fra hyllene i Danmark forlengst. da jeg så at min lokale Kicks butikk hadde igjen en eske, så var valget enkelt. Den er min, og den skal testes!

Henger du med for å lese resultatet når jeg har fått testet ferdig?

4 kommentarer :

Anonym sa...

Ja, jeg er spent! Vurderte å klikke den hjem her en dag, men ventet litt..

Ladybird sa...

Da bør du kanskje vente til jeg har testet ferdig, så får du ihvertfall vite om jeg liker den ;-)

Anita sa...

Har n rpöve hjemme jeg har glemt bort, må lee etter den og teste :)

Silje sa...

Test i vei, gleder meg til å lese:)