Sider

14.05.2014

Fresht fra Asics

Photos: ladybird
Mange jenter kommer hjem fra storbyferie med en ny veske eller et par rå pumps. Men ikke denne jenta. Jeg har en tendens til å ende opp med å shoppe treningstøy og treningssko, og det skjedde også i New York. En liten sveip innom Asics butikken i Meatpacking District (420 W, 14th Street) og jeg kom ut igjen med et par topper, en trenings-BH og nye løpesko. 

Har fått testet ut både toppene og BH'en og en ting angrer jeg på - hvorfor kjøpte jeg ikke flere av toppene? De er jo perfekte! Jeg synes det er nærmest umulig å få tak i treningstopper som ikke er pinetrange og for korte eller alt for vide. Denne er super, den er løstsittende, men har samtidig litt fasong. Nye favoritter i treningsgarderoben! BH'en er ganske tight, men det går seg jo litt til etterhvert. 

Nå er treningsmotivasjonen på topp, jeg gjennomførte en kjempeøkt i går, så i dag er det så vidt jeg kan gå. Og det er egentlig ganske deilig.

Ingen kommentarer :