Sider

24.06.2014

Holzweiler Dipper

Photos: ladybird
Jeg klarte ikke å la være når disse fantastiske skjerfene kom ut i butikk, de måtte bli med meg hjem. Litt tidlig å begynne å tenke på høsten, men jeg tør ikke la sjansen på at de skal forsvinne før jeg rekker å få fatt i de. Holzweiler sine deilige nye Dipper skjerf, i lammeull og kashmir. De finnes i mange ulike farge og rutemønster, men jeg falt for disse to. Det kommer helt sikkert en kjølig sommerkveld der jeg kan slenge de over skuldrene også...

Du kan kjøpe de på frokenpedersen.no

2 kommentarer :

Anonym sa...

Liten kommentar fra en fast leser som liker bloggen din godt! Mange gode tips - elsker produkttestene dine, og jeg fikk masse bruk for NYC-tipsene dine! Tusen takk! :)

Ladybird sa...

Anonym: Så utrolig hyggelig å høre! Håper du hadde et supert opphold i NY, for en by! :-) Det er store muligheter for enda flere produkttester fremover :-)