Sider

10.04.2007

A glimps of Vanessa Minnillo


Olashortsen er jo en av mine favos for tiden, flott med søte bluser. Ellers hadde Vanessa et superfint pencilskirt på det andre bildet. Jeg liker knappedetaljene.

Striper er fint. Fikk lyst på den stripete toppen der jeg...Dama er glad i shorts. Can't blame her.

Nicks damer i hvite kjoler...Vanessa kommer best ut av det på disse to bildene.

Avslappet og kult. We like. Jammen meg står ikke hubbyn der og gjesper og.

Synes blåfargen på kjolen i midten er helt fantastisk. Vil ha noe i den fargen!

Har plukket ut noen bilder av MTV baben Vanessa Minnillo. Hun får til noen bra antrekk her og der gitt.

4 kommentarer :

C. sa...

uh liker stilen hennes:)

Ladybird sa...

Ja, ikke sant hun glimrer til med noen bra antrekk her og der! Liker når hun kjører det litt casual jeg!

Anonym sa...

Kul veske !
Vet du merket ?

Ladybird sa...

Vesken er fra Kooba! De har masse fine vesker, denne stylen heter Ginger Leather Braided Hobo. Superfin! Sjekk ut Kooba sin hjemmeside for flere fine vesker; www.kooba.com