Sider

14.04.2007

Solbrille dilemma...



Photo: Bianco Footwear
Jeg har funnet to solbriller jeg har lyst på. Ikke noe krise det. Men jeg burde kanskje holde meg til å kjøpe bare det ene. Har nemlig allerede kjøpt 4 par i år. Begge hadde de på Bianco. Var i utgangspunktet de røde jeg hadde lyst på, for rødt er fint. Men så var de hvite så fine på. De hadde endel stæsj på siden, jeg ikke var helt fortrolig med, men kule på. Hmmm...Begge, ingen eller bare et? Reiser jo til Riga om en ukes tid, får sikkert brukt for penger der. Ikke at de var så dyre da, 190,- for stykket.

2 kommentarer :

Caroline sa...

Oh solbriller ja. Jeg driver og impulskjøper solbriller hele tiden nå, heldigvis bare billige. Jeg har lyst på røde briller selv, men hvis de hvite var finest på? Tricky one, my dear.

Ladybird sa...

Den er tricky, så det blir nok begge søta ;o)