Sider

02.04.2008

Dagens bilde




Photos: Justjared
Dagens bilder er av en litt annen kaliber enn de jeg vanligvis legger ut. Tingen er at Mario Testino hadde en photoshoot med Gisele for noen dager siden. Dette skjedde i Malibu og Gisele hadde en veldig liten shorts, og halve rumpa hang mer eller mindre ut av shorten. eller struttet ut av shorten er vel mer korrekt. Og jeg syntes det var litt festlig at hun hadde en som stusset opp stussen hennes litt. det må da være drømmejobben for mange menn?
-----------------------------------------------
Mario Testino shoot Gisele in a tiny shorts at a Malibu beach this week. What about the man touching up her cute behing, the dreamjob for many men. Or what?

2 kommentarer :

Marte sa...

tacky da;)

Ladybird sa...

he he he...ja det er jo det ;) jeg måtte flire da jeg så bildene, og kunne ikke dy meg, måtte poste de. Dog de er tackyyyyy... ;)