Sider

26.04.2008

Lurer i bakhodet


Photo: ladybird
Denne skoen ligger å lurer i bakhodet, jeg klarer ikke helt å glemme den. Den ble spottet på en Stradivarius butikk og Spania, og popper opp i hodet mitt nå og da. Vinkelen på hælen, materialmixen, sort mot knallrosa....nice!
-----------------------------------------
I can't get this shoe out of my mind. I saw it in a Stadivarius shop in Spain, and had to take a picture of it. The mix of materials, the angle on the heel, hot pink insole....it is nice!

3 kommentarer :

Marte sa...

oj, ja..det skjønner jeg godt.. Den var knallstilig!!:) Du må da ligge våken om nettene pga den?;)

Pinton sa...

DEN var fin! du får reise tilbake..:p

Ladybird sa...

Marte og Pinton: Den er veldig fin! Kanskje de har den en annet sted jeg snart skal reise ;) Ellers sier jeg ikke nei takk til å reise ned igjen ;)