Sider

29.05.2008

Everyday Minerals




Photos: ladybird
Gå inn på Everyday Minerals sin side å bestill deg et gratis prøvesett av makeupen deres du også! Mineralmakeup, naturlig og mye bedre for huden. Så bruk denne linken og bestill deg nå. Jeg fikk mitt i posten i dag. Det eneste du trenger å betale er 2 dollar eller noe i porto, og det er så absolutt overkommelig.
-------------------------------------------------------
Use this link and get a free sample of a makeup kit by Everyday Minerals. Natural cosmetic, can you ask for more. order your free sample now. I got mine today. You only have to pay for the postal, so go on!

13 kommentarer :

Anonym sa...

Takk for tipset!!!
Vi har allerede forsynt oss:)
Fint at noe i livet er gratis.

Ladybird sa...

Så bra! Håper dere liker produktene og da :)

Anonym sa...

Linken fungerer ikke, finner den samme inn på FAQ-siden til Everyday Minerals, men den fungerer heller ikke. Snøft.

Anonym sa...

Oi, jeg trekker det tilbake. Klarte på mystisk vis å komme inn på riktig side allikevel, tror jeg.

Marte sa...

Elsker EM! Laget et innlegg om hvordan man kan påføre mineralfoundation våt/flytende idag:)

Ladybird sa...

Anonym: Si ifra hvis den byr på mer problemer ;) Håper det ble en prøvepakke på deg og :)

Ladybird sa...

Marte: Så bra! Jeg har lagt merke til at du bruker det endel :) Håper jeg blir like fornøyd!

Anonym sa...

Ladybird, takk for tipset. Skal ikke se bort fra at jeg også bestiller - og skriver om det. Smil fra Annema

Ladybird sa...

Annema: Ja, det må du gjøre :) Gleder meg til å høre om du blir fornøyd ;)

Monica Tang sa...

Jeg elsker EM! Utrolig nettside!

Ladybird sa...

Monica Tang: det er lett å bli fristet til litt shopping der ja ;)

LiseH sa...

Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk varene?
Jeg hadde en skikkelig blogsurferunde en kveld i forrige uke, havnet her hos deg, og vips(!!) så hadde jeg bestilt en prøvepakke ;)!

Ladybird sa...

Mrs. Darcy: du er ny her ja, kan ikke si jeg kjenner igjen det navnet! Og det er jo moro med litt nye bloggere som titter innom. Jeg har også noen slike dager innimellom der jeg går inn på en blogg og deretter velger en link der, og fortsetter sånn...ganske moro faktisk! :) Tja...jeg kan tenke meg at det tok rundt to uker...så da skal du vel kanskje få det i posten snart :)