Sider

09.05.2008

Mario Badescu




Photos: Mario Badescu
Jeg har en forkjærlighet for økologisk, parabenfrie, naturlige produkter...Tenkte å teste ut Mario Badescu sine produkter når jeg har brukt opp det jeg har. De er rimelige, naturlige og får masse skryt. Helena Christensen, Heidi Klum, Charlize Theron, Liv Tyler....er noen av mange tilhengere av disse produktene. Jeg gleder meg til å teste de. Du kan blant annet kjøpe de her.
-------------------------------------------
I love all things natural for my skin. Therefor I will give Mario Badescus products a try. heidi Klum, Helene Christensen, Liv Tyler and Charlize Theron are already fans of these products. Sounds promising.

6 kommentarer :

Marte sa...

Spennende produkter:)

Ladybird sa...

Gleder meg til å teste de ut ;)

Grete sa...

Jeg har brukt disse produktene i mange år og elsker dem. Gled deg!

Ladybird sa...

Grete: Så bra, høres fantastisk ut. Bruker du å kjøpe de på nett ? :-)

Grete sa...

Ja, jeg pleier å bestille på www.hqhair.com

Ladybird sa...

Takk for tipset Grete :)