Sider

17.06.2008

Explore your city











Photos: DKNY, Style, instyle
Denne våren frontet DKNY bruk av sykkel i sin markedsføring, slik at vi alle skulle bli mer bevisste vår bilbruk. Skandinaviere er vel godt kjent for å være sykkelglade mennesker allerede, men dette var kanskje en vekker for trendy jenter i NY? DKNY satte ihvertfall ut knall oransje sykler rundt omkring byen, for å minne chicsa på dette glimrende transportmiddelet. De knipset også noen knall lekre marketing bilder å vise til.

Style skrev selvfølgelig litt om dette fenomenet: "With New York Fashion Week officially kicking off today, DKNY is helping ladies across the city increase their chances of being captured on camera (maybe even by our own Pete Miszuk) with Explore Your City, a new initiative with the Department of Transportation meant to get the wheels turning. The brand is leaving 75 bright orange bikes in different neighborhoods to increase awareness about the environmentally-friendly transportation alternative, and while you can't ride them, they're certainly a bright form of inspiration. DKNY will also distribute free NYC bike maps in each of their stores and give away a folding bike that will fit perfectly in a cramped Manhattan apartment. Forget blushing over not having a Town Car to pick you up curbside at Bryant Park this week—all of the chic girls will be arriving on two wheels."

Og jeg må si meg enig, syklende snupper er et bra syn!
--------------------------------------------------
This Spring DKNY adviced New Yorkers to explore their city by bike. The happening found place during Fashion Week in NY. I like the idea og trendy girls on bikes, but of course...as an scandinavian I am used to all the pretty girls dressed up on their bikes all over the city. Style had to say thi about the event:

"With New York Fashion Week officially kicking off today, DKNY is helping ladies across the city increase their chances of being captured on camera (maybe even by our own Pete Miszuk) with Explore Your City, a new initiative with the Department of Transportation meant to get the wheels turning. The brand is leaving 75 bright orange bikes in different neighborhoods to increase awareness about the environmentally-friendly transportation alternative, and while you can't ride them, they're certainly a bright form of inspiration. DKNY will also distribute free NYC bike maps in each of their stores and give away a folding bike that will fit perfectly in a cramped Manhattan apartment. Forget blushing over not having a Town Car to pick you up curbside at Bryant Park this week—all of the chic girls will be arriving on two wheels."

Jump on your bike, girl!

16 kommentarer :

Sharon S sa...

I love these pictures-I must admit though, I'm not a bike girl, I prefer to walk!!

Ladybird sa...

Sharon Rose: I love them as well, the hat, the orange color (lovely) the lovely gitl on the bike...I would consider jumping on a bike after seen these pics ;)

Pinton sa...

den samme markedsføringen brukte de i fjor også.. Huska at jeg lasta ned et bilde fordi jeg syntes det var litt tøfft gjørt..hmm..MEN nå er det gammelt nytt!

Pinton sa...

ps. jeg har nettopp fått en sykkel..og den er en av de tøffeste.. hmm.. nesten så jeg må blogge om den!:)

Anonym sa...

Jeg har så lyst på en ny sykkel. En type gammeldags damesykkel i en knæsj farge og med kurv :D

Ladybird sa...

Pinton: Ja...kan ikke du begynne å o poste dagens antrekk fra sykkelsetet da ;) Det hadde vært noe ;)

Ladybird sa...

Lena: Ja...det er så fint! Beundrer alltid de lekre snellene i København på sykkel...tenker over det hver gang jeg er der :) Kjøp deg en slik sykkel, det hadde kledd deg :)

Ingrid sa...

Hei du, lady! Tusen takk for hyggelig kommentar på bildene:)

Dette var en inspirerende blogg! God tirsdagsnatt fra Ingrid.

Ladybird sa...

Bare hyggelig det Ingrid, fine bilder må man jo kommentere ;) Selv takk!

Marte sa...

så utrolig stilige bilder:)

Ladybird sa...

Marte: Ja, du fikk vel lyst til å ta frem sykkelen nå?! ;)

Elizabeth sa...

Biking around the city is a great idea.

Ladybird sa...

Enc: Biking is trendy you know ;)

Pinton sa...

Desverre så stjal Linnea ideen min.. så jeg må vente litt før jeg gjøre det tror jeg:p

Anonym sa...

jeg drømmer om en fin sykkel som de fra Helkama (http://www.finnishdesignshop.com/jopo-bicycle-red-p-2832.html?language=en&country=222), det er helt stilig å sykle!
jeg flytter til Norge snart, og jeg kan ikke ta min sykkel fra Skottland: jeg håper at jeg finner og kjøper en i Norge!

Ladybird sa...

Ols old fashion: De syklene er herlige, du får prøve å få fatt på en ;)