Sider

12.06.2008

Patchwork


Miu Miu

Mogil

Nook&Willow

Pieces

Urban Outfitters

Bianco Footwear

Bianco Footwear

Bianco Footwear

Photos: Topshop, Asos, Urban Outfitters, Just Jared, Bianco Footwear
Jessica Simpson sees i mye lekkert om dagen. I går postet jeg om skoene hennes, i dag om hennes oversized patchwork clutch. I like! Har du fått dilla på patchwork, så kan du jo hende du liker noen av disse veskene. Jeg har allerede en clutch i patchwork, men kunne tenkt meg en skikkelig oversized en.
-----------------------------------------------
Jessica Simpson are having a stylish week. Yesterday I blogged about her shoes, this week it is her oversized patchwork clutch. I love it. Isn't it fabulous?! If you are ready to embrace this patchwork trend you might like the ones I've picked out. I allready got one patchworl clutch, but are seriously considering a oversized one...

5 kommentarer :

Marte sa...

Så herlige! Jeg elsker store clutcher. Den fra Mogil skulle jeg svææært gjerne hatt!

Sharon S sa...

The miu miu one is gorgeous!!

Ladybird sa...

Marte: ja, de er kjempeherlige. jeg har lyst på en virkelig stor en...og slike i patchwork er så herlige, lekkert med alle fargene sammen! Mogil sin er veldig fin!

Sharon Rose: Yes, it is really lovely. Miu Miu know bags!

Elizabeth sa...

I really like that patchwork clutch!

Ladybird sa...

Enc: yes it is lovely :)