Sider

17.09.2008

Move it






Photos: Style
Selv om jeg ser så støl i dag at jeg nesten har gangsperre, får jeg bare lyst til å kaste meg ut i en ny treningsøkt. Stella McCartney lager fantastisk treningstøy. Fargebruken hennes er fantastisk, og da tenker jeg først og fremst på måten hun kombinerer ikke-farger som puddertoner og støvtoner med knalle, rene farger. Herlig!
--------------------------------------------
My body is acking and my muscles are sore today. Still, Stella McCartney knows how to make me long for a new workout. I love the way she combine dusty-, shadow colors together with fresh sparky colors. I want to workout in something like this!

2 kommentarer :

Anonym sa...

Til og med jeg får lyst til å trene...

Ladybird sa...

Amie: he he he...mange av klærne ville jeg faktisk brukt til andre ting enn trening også :)