Sider

21.09.2008

Svake mennesker



Photos: ladybird
Alle har sine svakheter. En av mine er sko. Jeg var lett å overbevise da jeg så denne godbiten. Materiellmix, platå, en ganske aggressiv tupp, og stiletthæler i treimitasjon. Og ikke minst, veldig god å gå med. Solgt!
----------------------------------------------------
I have a really hard time passing down good shoes. thats why I ended up with these Bianco pumps platforms this weekend. Mixed materials, platform+stiletto, a quite arrogant front, and they felt perfect on the foot...I had to take them home!

8 kommentarer :

Marte sa...

Stilige sko:)

Ladybird sa...

Takk,jeg kan ikke slutte å se på de. Og kjæresten befalte meg om å ta de på neste gang vi skal ut på noe festlig :)

Vertiginoso sa...

And I really like the contrast between the soft colors and the Arrogance of the mix platform/stiletto Heels . . .
With the ankle for the "Fetish-issime" touch !!!

A Bientôt, Antoine

Ladybird sa...

Stilettostetico: I love the combines colors and materials :)

Marte sa...

he he, han gjorde det ja:) så søt:)

Inger sa...

fy den var fin! kult med de ulike materialene:)

Ladybird sa...

Marte: han er veldig søt ;)

Ladybird sa...

fashion-adict: Ja! Elsker de, og de er så gode!