Sider

13.09.2008

Pakke i posten



Photos: Ladybird
Igår fikk jeg pakke i posten fra Everyday Minerals. Spennnde! Bestillte et gratiskit, et kit med øyeskygger og et kit med en god mix av litt forskjellig. Blir spennnde å se om EM er så mye bedre enn I.D som folk sier. Produktene får allerede testet seg ikveld, på en bursdagsfest for ei venninne.
------------------------------------------------
I got a huge delivery from Everyday Minerals yesterday. Ordered a free kit, a kit with eyeshadows and a mixed kit. The time will show if EM is better that I.D Minerals, like everyone are saying these days. Looking forward to try it out. I'll start tonight, celebrating a friends birthday!

12 kommentarer :

Camilla sa...

Er slik sminke dyrt:) ?
Svar på min blogg.

Anonym sa...

Hvordan var det med toll? og hvor lang tid tar det før det kommer i posten?

Ladybird sa...

Det er vel kanskje flere som lurer på det, så jeg skriver det her også:

Alt i alt kom pakken på $64. inkludert frakt. Jeg måtte også betale en snau hundrelapp i toll. Men det er fordi pakken var ganske stor, bruker ikke å betale toll når jeg bestille færre produkter.

I pakken var det:
- 1 foundation børste
- 1 stor blush
- 1 stort solpudder
- 3 foundations, fullsize
- 10 samplesize øyenskygger
- 3 små foundations
- 1 liten concealer
- 1 liten blush

Og kvaliteten er jeg kjempefornøyd med sålangt. Foundationen har en mye freshere farge en ID sin, som har en tendens til å se veldig grå og gusten ut. :)

Anonym sa...

åå, nå ble jeg sjalu!

Anonym sa...

Kan jeg spørre om hva slags farger og type du bestilte på foundation og blush? Synes det var veldig vanskelig å finne ut av på nettsiden deres, var jo så mange varianter av alle slag..

Christine R sa...

Så herlig!

Marte sa...

åh, jeg har ikke prøvd den nye foundationkosten..tenkte å bestille den jeg også:) Elsker kostene til EM - de er supre!

Camilla sa...

Skjønner :) men hvor mye sånn ca er det i Norske kroner?

Ladybird sa...

Ingunn: ta deg turen inn på nettsiden og bestill et gratiskit! ;)

Anonym: Her er bestillingen min:
Foundation Brush 1
Beige-Medium Beige Neutral
(Original Glo) 1
Golden-Medium Tan
(Semi-Matte) 1
Rare Silk 3.5g 1
Natural Reflections Light 9g 1
Natural Reflections Medium Bronzer 9g 1
Golden-Light 1g intens
(Intensive) 1
Warm-Medium Beige 1g orig
(Original Glo) 1
Golden-Winged Butter 1g orig
(Original Glo) 1
Natural Sample 1
Mult i-Tasking Concealer sample 1
Baby Bath 1g 1
Autumn Afternoon 1g 1
Smokey Pink 1g 1
Snowflakes 1g 1
Pots and Pans 1g 1
Spin Cycle 1g 1
Diary 1g 1
Well Being 1g 1
Oasis 1
Bedtime Story 1g 1
Litt vanskelig å anbefale noe enda, da jeg ikke har prøvd ut så mye mer enn noen foundations og en øyeskygge. Eneste jeg har tenkt over er at blushen ser litt rar ut, den er ikke rosa eller noe sånt, men beige.... Ellers vil jeg anbefale deg å lese beskrivelsene av produktene istedet for å bare se på fargeprøven...uansett kan det være lurt å bestille et gratissett før du kaster deg på flere fullsize foundations, slik finner du perfekt farge for deg! ;)

Ladybird sa...

Noldus: absolutt å anbefale, og jeg er ikke noe spesielt sminkedukke heller, klarer jo knapt å legge en øyenskygge ;)

Marte: Har ikke fått testet den enda, men den så veldig god ut. har lagt merke til at du er glad i børstene deres. Får vel kjøpe meg noen flere. Gode koster gjør faktisk stor forskjell! ;)

camillahuuse: Hvis jeg ikke husker helt feil, så ble det cirka 300 norske kroner :)

Unknown sa...

Åh - så heldig du er. Jeg bestilte et gratiskit for mange uker siden, ikke sett noe til det. Håper det kommer snart. Tok det lang tid? Annema

Ladybird sa...

Bloppis: Hei Annema ;) Det tar alltid ganske lang tid med de, ihvertfall to uker...ofte mer...men venter man på noe godt.... ;)