Sider

22.04.2009

210409 part two


Photos: ladybird
I går kveld var jeg innom Polhem, da de hadde åpent hus for presse og kunder. Der fikk jeg selvfølgelig en sniktitt på kundenes høstkolleksjoner. WOW, vi har masse å glede oss til.
Skjørtet er hjemmelagd
Singlet fra H&M
Jeansskjorte fra H&M
Strømpebukser fra H&M
Skinnjakke fra Pull&Bear
Veske fra Sonia Rykiel
Skoene er fra Bianco Footwear
--------------------------------------------------
Yesterday I spent the evening at Polhem, a PR company. I got a preview at some fall collections, and oh my...the fall will bring some great items! I wore a skirt I've made myself, tank, shirt and stockings from H&M. Pull&Bear leatherjacket, Sonia Rykiel bag and Bianco Footwear shoes.

7 kommentarer :

Marte sa...

Skjørtet <3 <3 <3

by Helene sa...

Digger skjørtet! Inspirasjon :)

by Helene sa...

Digger skjørtet! Inspirasjon :)

Mille sa...

høres ut som du har en småsnasen jobb, som er så heldig å få smugtitte på høstkolleksjonene :)
hva jobber du med?

Ladybird sa...

Er så hyggelig at dere liker skjørtet, spesielt med tanke på at jeg ikke er noe fantom bak symaskinen. Men slik kan det gå når man faller pladask for en lanvin kjole og innser at den aldri kan bli din...

Jobben min er veldig snasen, jeg er veldig glad i den ;) Jeg jobber på hovedkontoret til en motekjede, min jobb har mye med konseptet og imaget å gjøre ;)

*SNYdesign sa...

Spennende! Har du forresten noen tips om lagersalg når jeg er i Oslo den 8-10 mai?

Ladybird sa...

*Smydesign: Hmmm...jeg vet ikke om noen foreløpig, men legger ut hvis jeg kommer over noen ;)