Sider

13.04.2009

Tickle my France-y



Photos: OPI, ladybird

Tickle my France-y
You don't know Jacques
Mod-ern Girl
Red Hot Ayers Rock

Plukket med meg fire OPI neglelakker i dag. Jeg elsker navnene på fargene, de er alltid så morsomme og veldig beskrivende. Siden fargene kommer veldig dårlig frem på bilder man tar selv, så måtte jeg finne noen bilder på nett som bedre kunne gjengi fargene.
---------------------------------------------------
I got myself four new OPI polishes today. Tickle my France-y, You don't know Jacques, Mod-ern Girl and Red Hot Ayers Rock. Love their names!

9 kommentarer :

Marte N. sa...

Du plukket med deg de beste fargene, ser jeg. Småsjalu her jeg sitter. :D

Tulipe Noir sa...

Jippi, jippi! Mod-ern girl var jeg faktisk på nippet til å ta på i dag, den er herlig. You don't know me Jacques har jeg hatt lyst til å bestille en stund. Er du søt og gir tilbakemelding på hvordan den er på? :)

Natalí sa...

Godt valg! Men favoritten min må nok være Mod-ern Girl

Ladybird sa...

Marte: Ja, er de ikke fine ;) Vil nok tro de kan falle i smak hos flere. Skal prøve å ikke gni det inn ;)

TulipeNoir: Du kjenner meg, det blir nok noen updates på denne fronten etterhvert ;) Akkurat nå trenger hendene mine sårt en hjemmemanikyr før de er klare for en fresh ny lakk ;)

Natali: Mod-ern girl blir nok veldig fresh i sommer, den på brune tær! Olala ;)

Kamilla sa...

Hvor mye koster de og hvor får man kjøpt de? (Både i Norge og Paris). God kvalitet på dem?

Ladybird sa...

Kamilla: I norge koster de rundt 140,- Du kan blant annet kjøpe de hos Beautybasket.no Kvaliteten er veldig god, kosten er stor og lett å bruke og lakkene er lett å legge pent og de holder lenge! Jeg har på med den røde i dag og tok på et slurvete lag i går kveld, men det ser faktisk ganske fint ut selv om det bare er et lag. Jeg vet ikke helt hvor du kan kjøpr de i Paris, men helt sikkert mange plasser. Sephora har faktisk en egen OPI linje med neglelakk, har ikke testet den enda:) (jeg kjøpte de for cirka 65 per stykk i Riga, du kan sikkert finne de ganske billige i Paris også!)

Du må sjekke ut Sephora sine sider for å se hvor mye digg du kan finne der, dessuten er det masse nyttig info der

http://www.sephora.com/browse/brand_hierarchy.jhtml?brandId=5907&searchString=opi

Ladybird sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cecilie sa...

<3 Flotte farger og flotte navn!

Ladybird sa...

Cecilie: Det blir litt ekstra stas når navnene er så morsomme ;)