Sider

23.04.2009

M.W. + H&M


Photos: ladybird
Jeg endte opp med den gulgrønne silketoppen med etniske broderier. Kjøpte den to størrelser større enn jeg vanligvis bruker da jeg ville ha den litt stor, får se hvordan det funker da...Har ikke prøvd den på enda. Rålekker farge! Plukket også med meg en bikini og en sarong/skjerf når jeg først var der.
------------------------------------------------------
I ended up with this green-yellowish silktop from the Matthew Williamson collection. I decided to get it two sizes bigger than usual, to get a slouchy look. Haven't tried it on yet, so I have no idea how it will work out.

6 kommentarer :

Sara sa...

Ooh, du må poste et bilde av toppen på etter hvert :)

The Fashion Economist sa...

Heldige deg!
Jeg hadde ikke mulighet til å få med meg salget, men det hadde søsteren min. Dermed er jeg blitt den heldige eier av et sort bredt skinnbelte!
Håper det funker like bra som på bildene:)

Ladybird sa...

Dere skal nok ikke se bort i fra at det blir et bilde eller to ;)

Beltet er fint, flott finish. Det er en slags blå metallisk farge på det og gullnaglene er rålekre!

K.Line sa...

Oooh, I bet it's going to drape fantastically!

Cecilie sa...

Ah den er så fin den guke toppen, virderte selvå gå til innkjøp av den, men det ble ved tanken..

Ladybird sa...

K.Line: The fabric is great, the color is great...I'm glad i got it ;)

Cecilie: Den er veldig flott, jeg hadde nok angret meg om den ikke hadde blitt med hjem.