Sider

03.04.2009

California Vintage Connect


Photos: California Vintage Connect/Ebay
Jeg kom over denne jakken på en Ebay vintage butikk kalt California Vintage Connect. Jeg tror den hadde vært fantastisk som en kjole. Med et belte i livet og blondetights....Nei du, jeg vet den hadde vært fantastisk i den kombinasjonen!
-------------------------------------------------
I found this leather jacket in a Ebay store called California Vintage Connect. Wouldn't it be fabulous worn as a dress, nipped in with a belt and some lace tights?

8 kommentarer :

FASHION CHALET sa...

thank you!
Gorgeous outfit =]

xx

DaisyChain sa...

Thank you so much. You have a lovely blog =)

Ladybird sa...

Thanks sweeties!

esmaralda sa...

Heisan!
Så mye fine klær du viser!
Gøy å høre om kjolefredag igjen, det hadde vi damene på den første jobben min også. Det var så koselig, feire fredagen litt ekstra i lag. Takk for at du minte meg på det! Den mascaraen så også spennende ut, passet iallefall fint til deg!
God helg!
klem, esmaralda

Anonym sa...

Den var råkul, i hvertfall etter å ha lest hvordan du ville stylet den :-)

Ladybird sa...

Esmaralda: Takk, det er veldig hyggelig å høre tilbakemelding på innleggene :)
Håper du har hatt en flott helg!

Anonum: jeg kan fint se potensialet i den ;)

Mariona sa...

AMAZING JACKET, thanks for the comments and kisses from BCN

Ladybird sa...

Mariona: Thanx Mariona. I think the jacket is cool ;)
Besito