Sider

27.05.2009

I could have waited...



Photos: Ladybird
Jeg kunne ventet til i morgen og tatt noen bedre bilder. Men nei, dette får duge. Dere får jo snart se den på allikevel. Denne myke herlige dongeriskjorta (fra Zara) ble med meg hjem fra Spania, sammen med noen øreringer (fra Birgitt Bijou). begge to måtte selvfølgelig innvies på turen.
----------------------------------------------
I could have waited until tomorrow and taken some beter photos. But no. You'll handle it. I bought this soft jeansshirt (from Zara) and these earrings in Spain (Birgitte Bjou).

9 kommentarer :

Jorunn sa...

Ser kjempe flott ut... ;) Selv med bilder i litt dårlig lys!!!

Sv. Den ble forresten er keeper den skjorten...

Ladybird sa...

he he he...du skal ikke se bort fra at jeg hermer litt når det gjelder den herlige skjorta, det er Vero Moda, ikke sant? Synes ihvertfall å ha sett en mistenkelig lik en der ;)

*SNYdesign sa...

Herlig skjorte! Ser ut som du har hatt en flott tur:) Tipser deg om konkurranse på siden min forresten:)

Jeanette sa...

Fantastisk fine øreringer!!
Håper du hadde en fin tur :)

Hilde N sa...

Mer fantastiske klær. Jeg ønsker meg garderoben din! :)

Cecilie sa...

Dongeriskjorta så lekker ut =) Ser selv på jakt etter en, men har enda ikke funnet en som sitter fint...

Ladybird sa...

Snydesign: Jeg har hatt det kjempeflott, kost meg fra ende til annen (og vil bare tilbake) Har titta litt på den konkurransen din, må nok slenge meg på der ja ;)

Jeanette: Og MYE brukt allerede ;)

Hilde N: Takk takk, det er hyggelig å høre. :)

Cecilie: Denne hadde fint snitt og veldig god behagelig kvalitet!

Tessi sa...

fine øredobber!

Ladybird sa...

Takk Tessi :)