Sider

11.05.2009

Flora

Jeg er ingen tilhenger av Gucci sine parfymer. Men denne reklamefilmen gjorde meg lysten på å sjekke ut deres nyeste tilskudd, Flora. Og jeg er ikke noe spesielt fan av blomsterdufter engang. Men videosnutten var herlig og et lite prøvesniff av den skader ikke...hvem vet kanskje jeg faller pladask.

Jeg er litt sær på parfymer egentlig, derfor deler jeg sjelden favorittene mine med andre. I alle tilfellene jeg har gjort det så har noen i min nærmeste krets adoptert duftene og da blir det helt feil for meg å bruke de deretter. Når man først finner en parfyme man liker så er det så privat. Noen av parfymene jeg bruker er det forsåvidt helt greit at folk faller for, det er av type dufter som de helt sikkert vil falle for før eller siden. Men stjeler noen favorittduften min, som virker nærmest umulig å oppdage på nytt, da blir jeg snurt. Derfor elsker jeg å kjøpe parfyme i utlandet, merker og typer vi ikke har her i Norge. Så får jeg ha de helt for meg selv. Nesten.

Even though I'm not a fan of flower tines i perfumes I got to check out Gucci's Flora. Just take a look at the video and be bedazzeled. Off course you have to test out what it's like after that video.

5 kommentarer :

Stine sa...

Hmm den duften fikk jeg også lyst til å prøve ut :)
Jeg er også enig i det du sier! Favoritt parfymen blir på en måte personlig, og en duft folk spesifikt skal knytte til deg. Du har forresten veldig fint design på bloggen din=)

Tulipe Noir sa...

Så søt du er, måtte smile litt når jeg leste innlegget ditt. Så for meg deg med litt snurt snurpemunn i det noen har stjålet "duften din"- hihi :) Men jeg ser godt hva du mener, selv om jeg ikke er like dedikert som deg, jeg er kresen, men ender alikvel opp med relativt "vanlige" parfymer. - Skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å gi Flora et lite sniff selv :)

Ladybird sa...

Stine: takk for det :) Bra det er flere som meg som synes akkurat det er litt bittert, er stort sett snill ellers altså ;) Men det er som du sie, veldig perosnlig, og veldig kjedelig å endelig finne seg noe man liker også kopierer noen du omgår ofte duften din. Ikke at jeg har noe enerett, men det er så sjelden jeg finner en lukt jeg liker. Og da er det surt ;) Og med en gang jeg forbinder den parfymen med en annen person så bli det bare feil. Da er den liksom ikke min lenger... ;)

Tulipe Noir: he he he...det er faktisk litt snurtemunn til stede da, og noen svarte gloser avspilles et par ganger innvendig. Duften er jo "min"! he he he...og det har skjedd så mange ganger at jeg ikke lenger sier hvilke parfymer jeg bruker...bitre dama meg ;)

Mina sa...

Den parfymen lukter kjempe godt, synes jeg :) Kjøpte den da jeg var i Milano

Ladybird sa...

Mina: spennende, nå gleder jeg meg til å lukte! ;)