Sider

05.05.2009

Tickle my France-y



Photos: ladybird
I dag tester jeg OPI sin Tickle my France-y for første gang. Den var faktisk en liten overraskelse. Av de fire OPI neglelakkene jeg kjøpte i Riga var dette den jeg var mest skeptisk til. Men den var over all forventning og for øyeblikket er det den som er yndlingen av firkløveret. Den er veldig nøytral, har nesten en nude look. Fargen er en herlig miks ac beige, rosa og lillatoner. Prrrrfect. Den er forresten ganske gjennomskinnelig, så med to strøk blir den veldig moderat, men lekker, med tre strøk blir den dekkende. En ny overraskende favoritt! Jeg kommer tilbake med en liten anmeldelse av alle fire fargene senere.
--------------------------------------------------
You might remember I got four OPI nailpolishes in Riga? Today I tested the last color, Tickle my France-y. I was a bit sceptic on this one, would it work?! Yes, indeed! I love it. It is a perfect nude color, a great mix of beige, lilac and pink. Or as OPI says; a naughty shade of nude. A new favourite color!

11 kommentarer :

Ara sa...

Den var utrolig fin!! På hvilke butikker får en kjøpt det merket?

Chri sa...

naturlig og fint!

Stina sa...

Nok en super anbefaling! Det er akkurat en slik type farge jeg har hatt lyst på. Har en som ligner litt, men denne er mer beige og ser veldig naturlig og fin ut. Ha en fin dag, Ladybird :-)

Anonym sa...

Åj, den var kjempefin på deg!! Hvor selger de OPI i Oslo?

Ladybird sa...

Ara: jeg er faktisk litt usikker på hvor man kan kjøpe de i Norge, jeg kjøper de alltid i utlandet eller på Ebay. Men jeg vet at nettshoppen til beautybasket.no selger noen OPI lakker, ellers har jeg sett OPI på noen Kick parfymerier...tror jeg :P Men uansett, sats på nett, der er det mye billigere!

Tessi sa...

Elsker alle armbåndene dine!

Ladybird sa...

Chri: ja denne blir jeg mer og mer glad i jo mer jeg ser på den :)

Stina Ballerina: takk skjønne, jeg kan virkelig anbefale denne. Problemet med slike bleke farger er at man ofte ser så blek ut, men denne fungerer både midtvinters og når huden er mer gylden ;)

Anonym: jeg tror de selger den på Kick, men er ikke helt sikker. jeg ville kjøpt den på nett. det er dyre lakker,men mye billigere på nett!

Ladybird sa...

Tesi: Du har sikkert lagt merke til at det er alt eller ingenting med meg. Her kjører vi på med masse på en gang ;) Bra du liker det da!

Ladybird sa...

Det heter selvfølgelig Kicks da, trøtt jeg ;)

Anonym sa...

Jeg har sett OPI neglelakker på parfymeriet som ligger i 1.etagen under Åhlens, vegg i vegg med sten og strøm!

Ladybird sa...

Stemmer det, det er Kicks som ligger der ;) Bra at du kunne bekrefte at de hadde OPI! :)