Sider

26.01.2010

Back in town...


Photo: Ladybird
Jeg er tilbake i Oslo. En del pund fattigere, men med et litt fullere klesskap. Med en anelse abstinenser etter nydelige cupcakes og Starbucks-mocca. Har opplevd mange lattermilde øyeblikk, og sikkert sørget for at noen andre har fått seg en god latter. Jeg har blirr hodestups forelsket i et kunstgalleri, og hatt en topp musikkopplevelse i Londons undergrunn. Jeg har sett nye steder og besøkt gamle favoritter. Jeg har rett og slett hatt en knalltur!
I'm back in Oslo. I have spent alot of pounds, but increased my wardrobe. I have had some really good laughs and probably made someone else laugh just as hard. I still have abstinences after eating the cutest cupcakes, or drinking liters of Starbucks coffee. I've been to London, and it certainly was a blast!

6 kommentarer :

Anonym sa...

Hørtes fantastisk ut! har du noen i siste liten tips når det gjelder shopping, markeder, spisesteder og serverdigheter? Jeg drar i morgen tidlig og blir til søndag! :)

Elsker forresten Acne, og ønsker meg sårt et par Acne rifle i sort :D Har de Acne i London, evt. hvor?:)

Anonym sa...

Ååh, så herlig! Imidlertid godt å ha deg tilbake i bloggmodus:)

Spis, løp, les sa...

Hvilket galleri falt du for! Jeg må alltid på Tate men er veldig åpen for nye perler!

Ladybird sa...

Anonym: Du bør stikke til Notting Hill og Portobello Market. Lov meg å stikk innom Hummingbird Bakery for å kjøpe muffins når du er der. På veien tilbake til sentrum kan dere stoppe innom Kensingthon high Strett, der ligger masse av kjedebutikkene, men mindre crowded.

Ellers er Tate Modern et must. Anbefaler også Liberty!

To favoritter på matfronten er Wagamama og Batsuba Eathai!

GOD TUR!

Anonym: takk :)

Kamillagorilla: Det var tate Modern det vettu ;)

Spis, løp, les sa...

Ah, dit må jeg neste gang! Jeg er så glad i Tate Britain og Turner-bildene.

Ladybird sa...

Kamillagorilla: det MÅ du!