Sider

28.01.2010

Bloggerkveld hos Friis&Company


Skulderputer i flere utgaver, coole!

Jeg kan glatt oppdatere smykkesamlingen med noen ringer herfra...
..og jeg fikk lyst på strømper!


Photos: ladybird
I kveld var jeg en tur innom bloggereventen som Friis&Company avholdt i sitt showroom. Mange søte bloggere, blide Friisdamer og en sniktitt på høstens kolleksjon gjorde det til en fin kveld. Jeg er sikker på at dere kan falle for både en og to av produktene dere ser på bildene over, mye snadder i vente.


Men det er ikke bare jeg som er bedt, i morgen er dere bedt på Meet the Blogger event i Friis&Comapny butikken på Majorstuen. Eventen starter 16:00 og der får dere anledning til å møte en rekke motebloggere (jeg har dessverre ikke mulighet da jeg er travelt opptatt med jobb), dere får handle de første vårnyhetene til gode priser og de første 50 får en goodiebag. Absolutt verdt et besøk!

Today I visited Friis&Comapnys showroom for an exclusive blogerevent. We got to look at their Fall collection, meet up with other bloggers and check out how the Friisteam work. Check out all the nice items in the pics...something to look forward to!

13 kommentarer :

linda-mari sa...

Sminken min? Jippi! Jeg føler jeg ikke har peiling på hva jeg driver med når jeg sminker meg, håper bare på et OK resultat. Hehe. Huff, sitter å googler Marc´en din jeg nå :p

Hilde N sa...

Så mye fint!! Må nok ta turen innom, men ikke før neste lønning. Denne lønningen blir nok brukt opp i England neste uke :)

Ida sa...

Friis har virkelig tatt seg opp! Mye nydelig tilbehør der :)

Ladybird sa...

Linda-Mari: jepps, sminken din. Du var så fin med den lyse fine huden, og den grønnaktige øyenskyggen, mot det mørke håret. Jeg likte det veldig godt, ble stående å se på deg en liten stund ;) Jeg er veldig glad i min nye Marc ;)

HildeN: jeg synes så absolutt du skal la denne lønningen tømmes i London, og heller ta turen innom Friis i etterkant. Du er så heldig som skal dit!

Ida: det var veldig mye fint, jeg er spesielt imponert over skinnprogrammet deres :)

Hjertebarn sa...

Når skal dette ut i butikk? Kunne tenke meg å ta en titt på smykkeavdelingen. :D

Tulipe Noir sa...

Jeg kan ikke hjelpe for det men Friis gir meg en skikkelig dårlig smak i munnen. Før kopierte de alt av designervesker og de færreste av veskene var i skinn (vet ikke hvordan det er nå lenger? ). Jeg vet ikke hva slags forhold du har hatt til Friis tidligere, men har de kommet seg? Jeg trenger virkelig å la meg overbevise både med tanke på kvalitet og design. Litt "surmaga" post fra meg dette her, men er det noe merke jeg virkelig har hatt problemer med å fordøye opp igjennom årene så er det Friis sine gjentatte forsøk på dårlige kopier og dårlig kvalitet.

BRUDEPARET sa...

ååå, jeg bor SÅÅ i feil by!! :( SÅ utrolig mye fint!

Ladybird sa...

Hjertebar: dette er høst 2010, så jeg vil tro det starter å komme i butikkene i august...bare å smøre seg med tålmodighet ;)

Tulipe Noir: ha ha ha...tenker du på "kroneveskene"..joa, jeg skjønner hva du mener. Friis lanserte seg vel litt på feil måte og har fått et stempel de nå må slite veldig med. Jeg tror det hjelper at de får egne butikker og ikke bare selges i litt dølle klesbutikker. Kolleksjonen har virkelig tatt seg opp altså, det skal de ha. Jeg ble nok spesielt imponert over de store skinnkollkesjonene deres, mange fine varer i fine kvaliteter til greie priser. Og smykkene traff meg i motehjertet et sted kjente jeg, flere ringer jeg kunne tenke meg og gjern enoen skulderputer ;) Så jeg tror så absolutt de er inne på rett spor, bare de også får disse kolleksjonene ut til kundene og at forhandlerne deres ikke feiger ut. Jeg vet av érfaring med mange andre merker at godbitene ofte blir liggende igjen som en prøve på designavdelingen. For en del år siden var jeg endel på vareprøvesalg for Vila og fant de mest fantastiske ting, men ser sjelden noe av det i butikkene nå..det er base base base. Det er trist hvordan balansegangen mellom salgbarhet og trend ofte feiler litt.... Synes så absolutt du skal gi de en sjanse, jeg så masse godbiter i både sommer og høstkolleksjonen og flere ting det sto ditt navn på ;-)

Monique: Ja, jeg skulle ønske du bodde litt nærmere slik at du ble med på disse eventene. Skulle gjerne sett ditt blide ansikt der ;) Bruk helgen til å lade opp til en fantastisk uke snuppa!

Tulipe Noir sa...

Det du skrev over var overbevisende nok til at jeg skal skjekke det ut. Med nye øyne. Jeg lover :) Kanskje jeg blir en Friis-elsker fra nå av?

Ladybird sa...

Tulipe Noir: ha ha ha...skulle attt seg ut om du ble helt hekta ;) jeg tror nok du kan finne deg noen ting du kunne blitt riktig så glad i og la noen andre ting gli elegant forbi ;)

Lise Kristensen sa...

Superfine bilder!! :)
Koselig at du rakk å komme, fikk ikke snakket nok med deg i det hele tatt, håper vi sees igjen en vakker dag! :) uansett, thumbs up for helt rå blogg ;)

Tessi sa...

Ååå! Så utrolg mye kult!

Ladybird sa...

Lise: takk for en morsom kveld, veldig hyggelig å hilse på deg ;) Plutselig stikker jeg innom igjen vettu, må jo nesten det når jeg er i området ;)

Tessi. ja sant :)