Sider

10.07.2012

Tirsdagstips!

Photo: ladybird
Jeg skrev for en liten stund siden om tørrshampoo, og hvor genialt det er å bruke det i nyvasket hår. Da var det mange som tipset meg om Define sin tørrshampoo, så jeg plukket med meg en flaske når jeg var hjemme i Norge. Og den er genial - en av de beste jeg har prøvd. Den lukter godt, gir passe struktur og lite farge. Love it!

A while ago I wrote a post about dry shampoo, and I got alot of feedback on this dry shampoo from Define. Happily it's just as good as you said - it smells fresh, it works perfectly and it doesn't look too white. A new favorite!

7 kommentarer :

Vibeke sa...

Den skal absolutt shippes ned hit i sommer ;)

Tirill sa...

Skal man bruke tørrshampo i nyvasket hår? Ble litt forvirret her nå. Er ikke tørrshampo til for å freshe opp halvskittent hår? Uansett, du fikk meg til å ville prøve denne.

Ville også si at jeg er tilbake i bloggverdenen. Vet ikke helt hvor ofte den vil bli oppdatert, men jeg er altså tilbake.

God sommer til deg!

Anonym sa...

Veldig bra den der, men egner seg best for blondt hår :)

Hanne - Beautylovin.com sa...

Jeg elsker denne tørrshampoen fra Define! Du bør prøve KMS Hair Play Makeover Spray Dry Shampoo, det er også en av mine favoritter! :) Ha en fin dag!

camilla pihl sa...

Så hyggelig å høre at du likte denn Ladybird :D Det merker jeg at jeg rett og slett blir litt stolt av! <3

Vibbis sa...

Egner seg helt klart best for blond hår. Håret mitt (som er brunt) ble helt grått/hvitt. Dessuten klør det noe voldsomt når den legger seg i hodebunnen. Havnet i søpla hos meg. Utrolig dårlig etter min mening. Kjøp heller en hos VITA for enten blondiner eller brunetter.

Ladybird sa...

Vibeke: jeg er blitt veldig glad i den ;)

Tirill: Så gøy at du er tilbake, det liker jeg! Ja, jeg vet det kan høres litt forvirrende ut! Jeg digger å bruke tørrshampoo i nyvasket hår, rett etter det er tørket. Spray det i hårrøttene for å gi de et løft, pluss at det går lengre tid før håret ser skittent ut. Det gir akkurat passe hold og godt med volum!

SharedbyAlex: det gjør den, som mange andre :)

Camilla Pihl: Digger den snuppelura ;)

Vibbis: tørrshampooer er veldig smaksak har jeg funnet ut. Og ekstra vanskelig for brunetter. Jeg har hatt de fra Batiste og Klorane, men ikke vært så glad i de, lukter alt for mye. Men denne falt virkelig i smak ;)