Sider

20.02.2013

Eve Lom til fingerspissene

 Eve Lom Cuticle Cream
Photos: ladybird
Hendene og neglene mine trenger ekstra mye omsorg og pleie på vinteren. Og siden jeg fikk forbud av manikyrdamen sist jeg var der, om at jeg måtte gi neglebåndene mine en pause fra trimming og klipping...så trenger jeg å gå til verks med litt pleie for å holde de penest mulig. Og da er denne neglebåndskremen perfekt. Den gir masse pleie og omsorg, og inneholder bare naturlige, gode ingredienser som ikke overstimulerer huden. Akkurat hva mine stakkars overstimulerte neglebånd trenger. Nå har jeg den stående på kontorpulten slik at jeg husker å påføre hver eneste dag!

I got a manicure the other day, and the manicurist strictly told me to leave my cuticle alone. No buffing, cutting or trimming the next weeks. I'm already worried about how dreadful they will look, so I've fallen in love with this Cuticle Cream from Eve Lom. It's superrich and nourishing. I'll keep it on my desk, so I'll remember to use it each and every day! Hope my cuticles will get happier now!

3 kommentarer :

Nanne sa...

Jeg sliter også med tørre neglebånd, så kanskje jeg burde prøve denne? Takk for tips:)

Anonym sa...

Hei! Når trekkes vinneren av vivikes konkurransen?:) fin dag til deg!

MaritBE sa...

Den virker jo helt super ;-) Fikk lyst til å prøve den (som alt annet du anbefaler), hehe. Tusen takk for tipset :*