Sider

14.02.2013

Love Monkey

 Photo: ladybird
Jeg er egentlig ikke så opptatt av Valentine. Det er selvfølgelig koselig å gjøre stas på noen man er glad i, jeg foretrekker hverdagsgleder og å ta vare på hverandre i hverdagen. Men da jeg så denne søte apekatten så var jeg solgt, han svever nå oppunder taket her og venter på at kjæresten min skal komme inn døra!

I don't really care that much about Valentine. I care for everyday happiness, taking care of your loved ones each and every day. We didn't plan to buy anything for eachother...then I saw this guy! I just couldn't help it. Now that little love monkey is hanging there, waiting for my boyfriend to come home.

2 kommentarer :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Haha, forstår at du falt for den kule apen :D

MaritBE sa...

awww, så utrolig søt ;-)<3