Sider

04.02.2013

Logga inn i Kosta

 Så det var altså her i Kosta jeg skulle finne veien...
 Sjekke den lampa i inngangspartiet
 Her har jeg kost meg med deilige treretters...
 Freshe Gin Tonics i glassbaren...
 ...og enda mer mat!
 Jeg bor i Ludvig Löfgren flyen som er dekorert med glasskunst av Ludvig Löfgren. Dere kjenner han kanskje best som mannen bak krystallskallene til Kosta Boda.
 Mariekjeks-is, sjokoladekrem og grilled marshmallows...come on!
 Badet var også utsmykket med pieces av Ludvig Löfgren og en krystallvask!
Nede ved SPA-avdelingen hadde Åsa Jungnelius smykket ut en vegg med Make Up pieces.

De siste dagene har jeg oppholdt meg i Kosta, på Kosta Boda sitt Art Hotel. En opplevelse i seg selv, med all sin glasskunst og sin gjennomførte identitet. Programmet har vært tett med møter, men vi har selvfølgelig sneket inn noen deilige middager og et tur i bassenget. For en start på uka! For en start på februar!

2 kommentarer :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Herlig! Og wow, den desserten burde jeg ikke sett.. Haha, digg!

MaritBE sa...

wow, så fint det var der ;-) Og spennende!