Sider

21.11.2013

The Bodycon Skirt

Photos: ladybird/Made in Heaven
Denimskjørt har ikke stått så høyt i kurs hos meg på lenge, som det har gjort denne høsten. Aller helst sorte. Jeg har allerede lagt min elsk på MiH sine bodycon jeans, og skjørtet har jeg blitt like glad i! Sort denimskjørt i pencilskirt fasong. Love it.
Du finner det blant annet hos Emmshop.

Denimskirts has never been so included in my wardrobe as they've been this fall. I've had a thing for clack denimskirts for some months now. This is one of my favourites - the Bodycon from MiH.

4 kommentarer :

Project Vibes gate sa...

Utsolgt på Emmshop. Noen andre steder? Har lett etter slik skjørt lenge! Hvilken str har du i skjørtet?

Ladybird sa...

Har du forsøkt Miinto? Der er det jo samlet så mange butikker at man skulle tro det var håp. Jeg har 28, bruker stort sett 27 og 28 i jeans.

Anonym sa...

Kan vi få se en "dagens outfit" der du har stylet skjørtet?:)

Ladybird sa...

Anonym: det skal vi nok få til etterhvert! Har kokt litt på jobbfronten siste tiden, så ikke rukket så mye dagens. Skal prøve å få til mer fremover :-)