Sider

29.11.2013

Les Beiges Healthy Glow - new in!

Photos: ladybird
Jeg er ingen stor fan av pudder, fortrekker heller en sunn glød i huden. Men det er greit å ha et pudder på denne tiden av året. Nå bruker jeg ofte litt mer foundation på vinterhalvåret, og da er det greit å ha et pudder å sette sminken med. Og da er denne nykommeren i sminkepungen en favoritt - Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder fra Chanel. Det skader heller ikke at det ser rålekkert ut!

I'm not a huge fan of powder, I prefer a healthy glow. But this time of year a powder is essential. I tend to use more foundation wintertime, and a powder is perfect to finish the look of and makes it last. And this one from Chanel really works perfectly - Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder.

6 kommentarer :

Nanne sa...

Chanel sine puddere er fantastiske - jeg er blitt helt avhengig av løspudderet Poudre Universelle Libre :)

Hilde sa...

Jeg bruker aldri pudder, men har faktisk tenkt at jeg kanskje burde gi det et forsøk. Liker ikke sånn pudret look, men denne er kanskje tingen da..tar gjerne litt glow nemlig ;)

Frøken Pedersen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Ladybird sa...

Nanne: Kanskje jeg må vurdere flere pudder fra Chanel når dette er brukt opp :-) Takk for tips!

Hilde: Har nok skjedd en hel del med pudder de siste årene. Noe jeg synes dette pudderet er et bevis på. Tror det skal godt gjøres å oppnå den looken med dette pudderet! :-) Funker perfekt til å roe ned blankhet og sette sminken. Men gløden forblir!

Anonym sa...

Hei! Har lest bloggen din i mange år og liker den veldig godt :)

Har kjøpt dette pudderet etter at jeg så det på bloggen din. Har brukt chanel sitt løspudder i nr 50, transparent med det fineste shimmer, som dessverre har gått ut av produksjon. (Hvorfor??) Men, er veldig fornøyd med dette også og det gir en fin glød selv om jeg kommer til å savne det andre når jeg går tom :) Takk for tips!

Ladybird sa...

Hei Anonym: Beklager sent svar, her har det gått i ett! Jeg er fortsatt superfornøyd med dete, det føles ikke så pudret som andre pudder jeg har prøvd. Det matter litt ned der man trenger det, men ikke for mye. Love it! Håper du blir glad i det og!