Sider

01.12.2013

Plexi love!

 Disse enkle boksene kommer i ulike størrelser og kan stables.
Photos: ladybird
Jeg er glad i alt som gjør det letter å holde orden i sysakene. Og plexi er jeg spesielt glad i. Derfor ble jeg veldig glad da jeg fant disse ulike plexiboksene på Søstrene Grene. Nå blir det rydding i sminkesamlingen. Tror jeg må innom i morgen og kjøpe flere, de er jo geniale til oppbevaring av smykker også.

I have a huge love for organizers and plexi. So there was no surprise that I would fall in love with these organizers from Søstrene Grene. Perfect for makeup, jewelry and all those little things that always make a clutter.

3 kommentarer :

Anonym sa...

Hei, tror jeg var sett i et tidligere innlegg at du har en Balenciaga city!? Er den sort eller mørk grå? Vet du hvori Norges land de selger Balenciaga?

Takk for svar!

Mvh
Kristin

rikke sa...

Smart:)
Trenger sånt slev..så ser man hva man har liksom!

Ta en titt innom den ney bloggen min:
www.rikkesroom.com

Ha en fin kveld:)

Ladybird sa...

Anonym: Det stemmer, jeg har en Bal! Fargen heter sort, men det er en sortfarge som ikke er helt mettet og derfor ser litt grå ut. Det er vel bare Ma i Oslo som selger Balenciaga i Norge...tror jeg. Jeg kjøpte min i Barcelona.