Sider

18.12.2013

Alexandra Grecco

Photos: Alexandra Grecco, Art in The Find, Atlantic Pacific, Ranti in Review

I går kveld ble jeg sittende å se på SATC- The Movie. Og en ting jeg forbinder med Carrie er tyll. Og spesielt dette tyllskjørtet som Carrie brukte i serien. Et ganske så perfekt tyllskjørt fra Alexandra Grecco.

Pretty perfect tulle. Tulle is something that reminds me of Carrie in SATC. Seeing SATC- The Movie at the telly yesterday made me think of these tulle skirts. Perfect tulle skirts from Alexandra Grecco. Worn in Sex and the City.

5 kommentarer :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Åh vakkert! Elsker skjørtet!

Ladybird sa...

Luisa: Helt perfekt tyllskjørt!

Kagina sa...

Akk tyllskjørt :D det er så søtt men kan være så kult og rocka med en topp, converse og skinnjakke, LOVE IT!!

Anne-Marie sa...

Dette er perfekt! Jeg bestilte mitt fra A.Grecco og fikk det i løpet av en uke. Supergod og rask service :) Kjøpte også et på e-bay som var superbillig og faktisk ganske god kvalitet. Et kupp!

Ladybird sa...

Kagina: Det er så fint!Spesielt når man rocker det opp, eller dresser det helt ned!

Anne_Marie: åhhh har du det?! Var det det du fikk tilsendt her ja! :-) Kanskje jeg må titte litt på Ebay også, ønsker meg et seriøst stort og deilig tyllskjørt! :-)