Sider

19.12.2013

Recessionista


Etter en lang periode med lyserosa og au naturel på neglefronten så er jeg klar for litt farger igjen. Og det går i rødt. I alle toner og varianter. Akkurat nå er det Essie sin Recessionista som gjelder. Overlakken fra Seche Vita har jeg skrytt av her på bloggen før, fortsatt like fornøyd. Tørker superkjapt og holder lenge. Min har blitt en anelse rosa, jeg blir nemlig litt utålmodig og har på overlakk med en gang, og da har den en tendens til å ta med seg bittelitt farge fra lakken.

After a long period with au natural nails, it's all about red. Red in every nuance and depth. The favorite right now Recessionista from Essie. And Seche Vite as Top Coat, of coarse. Still a Top Coat favorite!


3 kommentarer :

Unknown sa...

We are Indians. In India all Indian bridge love the color red.

Luisa Fernanda del Mar sa...

Tenk at mine negler gikk fra lyserosa til røde i går :) Kanskje ikke tilfeldig med tanke på tiden vi er i, men det er noe ved det likevel.

Ladybird sa...

Luisa: det er kanskje ikke så rart at vi har en liten dragning mot rødt nå nei ;-)