Sider

17.12.2013

Sara Happ - Happy Lips?

Photos: ladybird
Sara Happ sine produkter er plutselig å se overalt, i magasiner, i butikker og på blogger. Sara Happ sine leppeprodukter ble lansert i Los Angeles i 2005, og har fått massiv omtale fra det øyeblikket de ble satt i butikkhyllene. Og nå er de kommet til Norge. 

Mine lepper er helt håpløse på vinteren. Evig tørre og flakete. Perfekte til å teste ut disse produktene fra Sara Happ på. Det første jeg tenkte da jeg åpnet disse to, The Lip Scrub med Red Velvet lukt og The Luxe Balm, var at de luktet veldig amerikansk. Tenk søte bakverk og lukten av Victorias Secret sine kroppeprodukter. Jeg trodde Red Velvet skulle bli litt i søteste laget for meg, men jeg glemte all skepsisen til lukten med en gang jeg testet skrubben. Den har passe store korn som fjerner tørr hud, og etterlater leppene en tanke oljete, du føler ikke at du må ha på leppebalm med en gang. Stort pluss! Men siden jeg også holder på å teste denne leppebalmen så smurte jeg på et godt lag med den etter skrubbing. Og leppene, de føles supermyke og fuktet etter en slik runde. Balmen har faktisk blitt en ny storfavoritt!

Finally you can buy Sara Happ in Norway! I've heard a lot about these products and have been wanting to test them for a while. And here they are. The scrub takes away all those dry flakes and leave the lips moisturized and the balm has certainly made it's way into my favourite-list, one of few products that can handle my winter-lips.

2 kommentarer :

MaritBE sa...

Spennende produkter :-) Fin omtale!

Ladybird sa...

MaritBe: Takk :-) De er så gode, så det er vanskelig å ikke skrive en god omtale om de! Leppene mine er perfekt å teste slike produkter på, for de hater vinteren ;-)