Sider

08.12.2013

Vinn Mighty Shiny Lip Gel fra Youngblood


Tenkte jeg skulle kjøre en liten konkurranse her på bloggen på denne fine søndagen der snøen daler ned utenfor vinduet. Du kan vinne en Mighty Shiny Lip Gel fra Youngblood i fargen Confessed. Den er nok en smule mer rosa enn det som kommer frem på bildene. Den gir masse glans og føles behagelig på leppene. Den inneholder naturlige oljer og antioksidanter som pleier og beskytter leppene, samtidig som de ser freshe ut.

Lyst til å vinne? Legge igjen en hyggelig kommentar eller send meg en mail på ladybirdsnest(a)hotmail.com der du forteller meg hva du forbinder med jul. Hvis du har lyst til å dele konkurransen på instagram, facebook eller egen blogg så er du selvfølgelig velkommen til det. 
Nyt søndagen din!

8 kommentarer :

Anonym sa...

Hvem vant neglelakken?

ragnhild_andreassen@hotmail.com sa...

Klart jeg vil vinne denne!

Jeg forbinder julen med familiekos, varme, spenning og mye glede!

For meg blir julen en tid der jeg prioriterer familien, og vi bruker tiden sammen til hyggelige ting som man ellers ikke får gjort i en travel hverdag.

Gleder meg til jul!

Unknown sa...

Jeg vil gjerne være med, fantastisk :)

Det jeg forbinder meg jul er god mat, fri, skiturer, god bok og tid med venner og familie :)

Ønsker deg en fortsatt god søndag!!

Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

Nina sa...

Nice! Jeg er med :)
Jul for meg er mye tid med familie, spill og god mat.

Anonym sa...

Ååh, detta er noke eg vil være med på! Jul for meg er forventningane i bilen påveg heim til ferie, sjå gode veninner igjen mens vi drikker litt for mye champis og fniser som småjenter, stå grytidlig opp på julaften for å pakke seg inn under teppe i sofaen med pusen og se barne-tv og drikke heimelaga kakao, og lukta av svineribba som snart er ferdig.

Anne Guri

Ladybird sa...

Anonym: Hei! Det var en heldig jente med navn Hege som vante Ciate neglelakken :-)

Vera sa...

Jeg forbinder julen med familiehygge, mye god mat og kos kos kos :D

Henriette sa...

Alright, jeg prøver lykken! For min del forbinder jeg julen med å rusle rundt i ullsokker, en kopp varm, hjemmelaget kakao med marshmallows, gamle julefilmer som gjør en varm om hjertet, gleden av å kunne glede andre og ikke minst at søskene mine kommer hjem! O´jul med din glede! XX