Sider

02.02.2007

Barnslig glede


Kjede fra Marty Flirt

Ring med legokloss, finnes i ulike farger, fra Jacqueline Sanchez.

Plastic Bat øredobber, med dinglende legomann hoder...

Lego var stort når jeg var liten. Det var kjempemoro både for jenter og gutter. Så vidt jeg forstår synes den yngste generasjonen at det er stas den dag i dag og. Hvis du hadde et lidenskaplig forhold til disse fargerike klossene, kan det godt hende du finner disse smykkene festlige. Man trenger vel ikke være den største praktikeren for å klare å lage noe lignende selv heller.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Helledussen så bra ide!!!Vekker noen barndomsminner.Ellers går det vel an å lage selv også.Får lete frem litt lego nå da...He.he.

Mari sa...

Jeg fikk lyst til å lage sånne hode-öredobber selv! De var innmari kule, hehe.
Jeg har lekt mye med lego det siste året forresten, både kjäresten og jeg har nevöer og nieser i alderen 1-4 år som digger lego til de grader!

Zava sa...

Jeg digger også Lego!! Ble så skuffa når svigermor plutselig hadde gitt bort den store kassa hun hadde stående, den har jeg nemlig hatt stor glede av i familieselskap hos henne med diverse småttiser :)

Ladybird sa...

Lego er jo helt genialt! Jeg synes også det er stor stas å bygge lego med mine små familiemedlemmer. Morsom ide å gjøre smykker ut av det. F.eks øredobber av de små legoblomstene, de er jo søte!