Sider

19.02.2007

En titt i Vero Moda Magazine

Var innom Vero Moda her om dagen og kjøpte noen billige topper og en tracksuit til 30,- stykke. Tok med et Vero Moda Magazine mens jeg var der. Litt inspirasjon skader aldri. Nå er det jo så populært med kundemagasiner og. Skrev faktisk en oppgave om dette fenomenet på et fag jeg hadde. Konseptet er jo bra det, så lenge kvaliteten er god. Når jeg flippet igjennom det fant jeg to fine bilder.

På det første bildet er det et antrekk dere kanskje drar kjensel på. Jeg har ihvertfall blogget om kombinasjonen stor blazer, singlet og liten olashorts før. Her ser vi noe lignende, bare med olaskjørt. utolig fint. Synes også det er fint med stor blazer utenpå korte, ganske trange kjoler.

Photos: Vero Moda Magazine
På det andre bildet ser vi en enkel skåret tubekjole, men med flotte farger og mønster. Fin kjole.

2 kommentarer :

mareGa sa...

I like the dress on the second photo.

Ladybird sa...

Great dress, Marega!