Sider

09.03.2007

Dagens antrekk; Diesel Diva Night





Ikveld var det duket for Diesel Diva Night. Det var egentlig ganske greit det, stresset dit etter jobben sammen med en venninne. Hadde endel fine ting i kolleksjonen sin nå, det skal de ha. Kastet på meg en jeans medhøyt liv, den er fra H&M og sitter fenomenalt. hadde en enkel Mango topp til, som ble veldig gjennomsiktig på dette bildet. Nyinnkjøpte overknee boots (200,- fornøyd ja!) og en trenchcoat fra Vila. Øredobbene, som man ikke ser på bildet er digre, oransje og sølvfargede og kjøpt i Riga.


Jeans fra H&M

Topp fra Mango

Trenchcoat fra Vila

Støvletter fra Din Sko

7 kommentarer :

sus sa...

Det er så fint med støvletter som går over knærne!

mareGa sa...

Love the boots. Love them.

Anonym sa...

Utrolig kuule støvler!!!De gjorde susen på antrekket ditt.

Ladybird sa...

Takk for det Sus og Annema, jeg følte jeg gjorde et kupp da jeg fikk støvlettene for 200,-. Har alltid vært svak for overkneestøvletter.

Ladybird sa...

Thanks Marega, and you wolud not believe how cheap they were, love them!

Anonym sa...

ooh fine skoo da mann! sorry at jeg kommenterer så sjelden, men jeg følger med! fin blogg:)

Ladybird sa...

Søt du Siggen, du er vel litt som meg. Innom massevis av blogger, og setter veldig pris på de, men ikke alltid man får kommentert alt :o) Og du er en av mine faste besøk ;o)