Sider

08.03.2007

Oriental inspiration


Streit kåpe og kul hatt, du kommer langt med det. Par det med noen flotte heels.

Fantastisk maskulin styling. Hvis det noen gang, mot all formodning skulle bli turban på meg, må det bli en litt mer casual utgave, som denne...

Det andre antrekket er fantastisk. Så klassisk og så ukonvensjonellt. Fantastisk.

Nok en løsluppen turban. Og boyish så det holder på det andre bildet. Det gir meg assosiasjoner til en tidlig morgen i Paris, syklende rundt på en rød sykkel, med en lang baguett og en avis under armen...Merkelig hvordan jeg assosierer det med bildet...men men

Disse to antrekkene er fantastiske. Jeg elsker det maskuline som harmonerer så godt med det feminine og gir et veldig sterkt og varig inntrykk.
Photos: elle.com
Elle Oriental avbilder denne moteserien. nydelige bilder med en orientalsk vri. Jeg falt virkelig for disse bildene. De er et bevis på at alle kan tenke litt utenfor boksen innimellom.

1 kommentar :

Anonym sa...

Fin-fine bilder til glede og inspirasjon...