Sider

02.03.2007

Drømmen om Oxfords

Jeg har enda til gode å finne de perfekte oxfordsene. Men her kom jeg jammen meg close. De første er Jeffrey Campbells "wallstreet" modell. Jeg liker kombinasjonen av farger.

Den andre modellen fant jeg på Mango sine sider, på salg til og med. De er nærmest perfekte. Brune og sorte, og i lakk, hva mer kan jeg be om. Klarer ikke helt bestemme meg om jeg skal satse på å bestille de, jeg er litt skeptisk på skostørrelser på nett. Har jo mange Mango sko, men allikevel. Jeg er litt picky når det kommer til sko, det skal sitte bra.

Jeg får sove på det. Damn, they look good.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Litt vanskelig å kjøpe sko på nett ja, de må som du sier, sitte perfekt for ikke å bli ubrukelige. De du har plukket ut der var forresten fantastisk fine.

Ladybird sa...

Vrient med sko på nett ja Hilde. Varierer selvfølgelig etter skotype, men vrien nesten uansett. Jeg er svært glad i den oxforden der fra Mango, men lar den nok gå fra meg...

Kristine sa...

Jeg har faktisk et par sko som likner! Brune, fra Freelance. Gode sko, som ligger pent pakket ned i eske. Bør kanskje ta dem fram igjen?

Ladybird sa...

Ta de frem igjen, de er jo kjempefine! Heldiggrisen!