Sider

27.06.2007

I'm tagged

Ok, denne går som følgende. Jeg fikk utfordringen av søte Sunniva som står bak Style Spot bloggen. Taggen går ut på at man skal ramse opp 7 merkelige egenskaper eller fakta om seg selv. Deretter skal man tagge 7 stykk, som man lister opp på bloggen sin og selvfølgelig si fra til vedkommende. Og til sist skal man skrive noen få ord om de man velger å tagge.

Så her er 7 kuriositeter om Ladybird:
1. Salt lakris redder enhver dag. Føler jeg meg uggen eller groggy, er salt lakris den beste medisin. Skal jeg ut å reise og være borte lenge har jeg alltid med litt salt lakris. Jo saltere, jo bedre.
2. Hvitt ensfarget sengetøy er absolutt det beste å sove i spør du meg.
3. En eller annen gang skal en vegg i hjemmet mitt males hot pink.
4. Har en egen boxer jeg kun sover i når jeg er syk. Den er supermyk.
5. Er vanvittig glad i å ta bilder. Til manges irritasjon. Tar bilde av alt mulig og leter alltid etter det perfekte motivet.
6. Når det kommer til film finnes jeg ikke jentete. Jo mer dystert, voldelig og mørkt, jo bedre. Irreversibel er å anbefale. Men ikke regn med noe snop til den filmen, du klarer neppe å spise det, med mindre du kaster det i deg før filmen.
7. Lager en mean taco. Det sier ihvertfall kjæresten min.

Da velger jeg å tagge disse:
Zava Palmer: fordi hun er et friskt pust i bloggeverdenen.
Caroline: fordi hun er uredd når det kommer til mote.
The Fashion Economist: fordi hun inspirerer oss med sine tilbakemeldinger både fra Norge og Paris.
Ave: Hun er et nytt spennende innslag i bloggeverden.
Camilla: Fordi hun er et inspirerende innslag nordfra.
Amie: for hennes morsomme billedbruk.
Siri: Søtt og personlig

6 kommentarer :

Anonym sa...

tagget deg og selvom det ikke er vits, bare fordi jeg digger bloggen din!:)

Ladybird sa...

Du er nå så gullig og da, Amie ;)

Ave sa...

har ikke så mange å tagge, så det ble deg, fordi du er en av de bloggene jeg er innom aller mest. Selv om det som Amie sa: Selvom det ikke er vits ;)

Ladybird sa...

Men jeg synes nå det er søtt av dere jeg ;)

The Fashion Economist sa...

Så søt du er! Har vært litt "fraværene" de siste dagene, men denne tar jeg videre:-)

Ladybird sa...

Gleder meg til å se resultatet ditt Fashion Economist! :)