Sider

13.06.2007

På agendaen




Photos: Primark

Neste gang jeg er i London må jeg stikke innom Primark. De er en råbillig kjede, der du kan få topper, tights og lignende helt ned i £1 og £2. Ikke nok med det, men de skal visstnok være ganske gode på å kopiere kjoler og slikt fra catwalken. Og disse ender opp i butikken til cirka hundrelappen...Og kåper til maks 200. Da går det an å frike ut litt på farger. Verdt et besøk hvis man er i London. Madonna er visstnok observert på deres nye butikk i Oxford street også. Folk var visst gale på åpningsdagen.

13 kommentarer :

Snart tretti sa...

Vet du hva. Den butikken der er helt sinnsyk!!! Masse fine vesker også, som ikke koster noen ting. og undertøy. Jeg shoppet vilt.. Men det er mye folk og litt kavete. Og tretusenmeter kø til prøverommene. Vi var der tidlig om morgenen før alle hadde kommet, lurt!

Ladybird sa...

Ha ha ha...det tror jeg på, det ser helt villt ut til tider. De har jo det kassasysmtemet og lagersystemet. Jeg gleder meg masse til neste London tur. Da må Primark utforskes! Og jeg skal da følge ditt råd, gå dit så tidlig som mulig ;) Kunne tenkt meg noen freshe fargerike kåper og kjoler jeg. Og undertøy, jeg er jo så svak for undertøy...

Anonym sa...

Primark er topp! De har stort utvalg, ikke alt er like fint, men mange godbiter innimellom. Det viktigste er å ha nok tid og øynene med seg. Hjem&Interiør avdelingen var også herlig:) Også hadde de superbillige småsko.

Ladybird sa...

Aha...visste ikke at de hadde en hjem og interiøravdeling, det var moro å høre. Jeg får flere og flere gode grunner til å ta meg en londontur snart ;) Gjør ikke noe om man må lete litt, jeg liker å gå på skattejakt i slike butikker.

B sa...

Det hørtes hærlig ut. Enda en grunn til å dra til London snart.

Snart tretti sa...

Og undertøyer (etter noen vask i allefall) virker som god kvalitet.
Kjæresten fant seg også en del kule trøyer/t-skjorter. Jeg vil tilbake.. Vi handlet ufattelige mengder klær og tilbehør og betalte 1100 norske for herligheten...

Snart tretti sa...

Og vi kjøpte finfin lysestaketing fra interiør! Merker jeg blir helt andpusten av å tenke på Primark, hehe

Ladybird sa...

I'm tempted. Tror jeg må på utkikk etter en billig flybillett en helg jeg har fri jeg nå ;)

Eastsidestar sa...

wow! kanskje vi burde dra på en bloggekspedisjon :))

Anonym sa...

PRIMARK finnes i alle stoerre britiske byer, og ikke bare i London. Billig er det, men kvaliteten er som regel deretter. Produktene er sk 'sweatshop'arbeid, helt avhengig av underbetalte arbeidere, i noen tilfeller barn. Ser lekkert ut, men smaker kanskje ikke helt godt for samvittigheten...

Ladybird sa...

He he he...en bloggeekspidsjon ja ;) Jeg tviler ikke på at kvaliteten er deretter nei, man forventer liksom ikke all verden av så billige produkter. Selv foretrekker jeg å legge litt mer penger i klær og ha det lenger, men visse ting er det ikke så farlig med. Feks en knallrød kåpe man vet man ikke kommer til å bruke hver dag. Og det etiske er også noe å tenke på, vi bør vel alle bli mer bevisste forbrukere.

Honeybun sa...

Jeg ELSKER Primark! Var der hele tiden når jeg bodde i England. MAn må lete litt for å finne de beste tingene ja, men man får masse for pengene og catwalk-kopiene deres kan være ufattelig gode og tidsriktige.

Ladybird sa...

De skal absolutt besøkes neste gang jeg er der ;)