Sider

02.06.2007

Shoegal


Image: Paul Doeman

Vi er alle glad i sko. Det er et faktum. Over helgen skal jeg i et vareråd for å ta for meg sko. Hvis noen virkelig drømmer om noen sko de kunne tenke seg å se i norske butikker er det bare å sende meg bilder på ladybirdsnest@hotmail.com. Dette kan være støvletter, flats, ballerinaer, sneakers, casual, pumps, sandaler...whatever. Jeg har den store blekka med egne ønsker og tanker, men andres meninger er alltid god å ha. Syn generellt på skoutvalg i Norge, hva som mangler, hva som er feil, hva det norske markedet trenger, fargeønsker, hæltyper... taes også imot med et stort smil.

8 kommentarer :

Anonym sa...

Så bra!Må tenke litt først....

Ladybird sa...

Tenk og si fra, jeg er superglad for alle tips!

Anonym sa...

Jeg synes vi skulle hatt bedre utvalg i tøysko som Soda Shoes :) (http://www.sodashoes.com)

Ladybird sa...

Takk for tipset Marna, jeg er enig med deg ;)

Zava sa...

Oioioi, hvor skal man begynne!!!! Må tenke litt jeg også gitt..

Ladybird sa...

Tenk i vei Zava snella! Jeg er superduper glad for alle tilbakemeldinger ;)

Anonym sa...

Men hvem har laget tegningen? Veldig fin.

Ladybird sa...

Paul Doeman er mannen bak disse fine sketchene ;)