Sider

24.11.2007

Mer vår


Har du ikke fått tak i 70talls jeansen enda, så har du gode muligheter til våren. Jeg begynner å bli mer og mer åpen for litt lysrer jeans.

Den nye kjole- og skjørtelengden. Rett under kneet. Sexu og raffinert. Jeg kan nok se for meg en slik kjole i skapet ja. Og den blåfargen da, koboltblå. Fantastisk farge!

Kanskje dette blir min røde kåpe. Perfekt rødfarge.

Sporty og en anelse hightech. Vi ser tendenser fra både fortid og fremtid.

Nice combo!

Man er da bare nødt til å elske de opprullede buksebena til hæler.

Gul har aldri vært min favoritt. Men det er da ikke utenkelig.

Nok en gang, lekker koboltblå.

Photos: H&M, Henne
Fantastisk siluett.

Bildene av H&M sin vårkolleksjon begynner å svirre på nett. Klarer å finne meg både en og to ting som jeg kan se for meg at jeg spankulerer rundt i til våren.

1 kommentar :

Anonym sa...

var denne røde kåpa jeg tenkte på i dag snuppelupp :)

Caah