Sider

30.11.2007

Sorbet


Photos: ladybird
Sorbet ja. Jeg elsker limesorbet, gjerne med ingefærcrisp på. Men det var ikke det jeg skulle frem til nå. Jeg så nemlig denne fine kjolen på BYoung. Fra Sorbet. Og som dere kanskje har lagt merke til, jeg er svak for lange kjoler. Denne er lang. Med en superfin blålilla farge. Den fantes også i sort og en mer rødlig lillatone. Noen som ønsker seg?
----------------------------------------------
Long dresses are always on my wishlist. This blueviolet piece is no exception. From Sorbet.

5 kommentarer :

Style Spot sa...

Den skal jeg sette høyt opp på ønskelisten..den var kjempe fin! ;D Vet du hvor mye den koster?

Ladybird sa...

Den er jo så flott! Tenk å ta frem den til sommerbrun hud da. Jeg har jo hukkomelse som en gullfisk, så jeg husker jo ikke det :) Men jeg mener å huske at prisen var veldig fin. Kanskje rundt femhundre....men ta det med en klype salt ;)

Ladybird sa...

PS Sunniva: hyggelig å høre fra deg igjen :)

Anonym sa...

Nydelig farge på den kjolen. Fin drapering også.

Ladybird sa...

Fargen er fantastisk :)